Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Gwarancja

Gwarancja

Klienci mają ustawowe prawo do wprowadzania roszczeń Gwarancyjnych. Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, jeśli klient jest przedsiębiorstwem handlowym. Dodatkowe informacje o okresie gwarancji podane są w opisie na stronie produktu. 

Za naszym pośrednictwem możesz oddać produkty do serwisu. Realizujemy zarówno zgłoszenia gwarancyjne jak i pogwarancyjne.

Przebieg zgłoszenia serwisowego w bmwonline.pl:

  1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij druk reklamacyjny
  2. Dostarcz produkt bezpośrednio do siedziby firmy lub kurierem
  3. Poinformujemy Cię, o rozpoczęciu procesu reklamacyjnego i przewidywanym czasie naprawy
  4. Poinformujemy Cię, gdy towar zostanie naprawiony i będzie gotowy do odbioru
  5. Produkt będzie czekał na odbiór w siedzibie lub nadamy przesyłkę firmą kurierską FedEx pod wskazany w zgłoszeniu adres

FAQ

Na czyj koszt wysyłam towar?

Uszkodzony towar należy dostarczyć do naszej firmy na własny koszt, natomiast naprawione lub wymienione na wolne od wad towary odsyłamy do klienta na nasz koszt.

Co stanie się, gdy serwis odrzuci naprawę gwarancyjną?

W przypadku stwierdzenia przez autoryzowany serwis producenta, iż zgłaszana wada/usterka nie występuje, odrzucenia naprawy gwarancyjnej z winy użytkownika (uszkodzenia mechaniczne towaru z winy klienta) lub zgłoszenia po okresie obowiązywania gwarancji, towar zostanie odesłany na koszt klienta, oraz doliczone zostaną następujące opłaty:

  1. za transport towaru (do oraz z serwisu, wysyłka do klienta) – w wysokości 16zł brutto za jedną przesyłkę (chyba, że serwis producenta naliczy inną kwotę)
  2. koszt ewentualnej wyceny naprawy odpłatnej (jeżeli ekspertyza taka zostanie wystawiona przez serwis producenta) – kwota zależna od serwisu producenta

Jak długo towar może czekać na odbiór w siedzibie firmy?

Jeżeli klient, pomimo kilkukrotnego zawiadomienia, nie odbierze towaru w terminie 90 dni kalendarzowych licząc od pierwszego powiadomienia, oznacza to, iż z własnej woli zbył się własności sprzętu jako rzeczy ruchomej, poprzez jej porzucenie w rozumieniu Art. 180 Kodeksu Cywilnego. W następstwie tego, na podstawie art. 181 Kodeksu Cywilnego, własność towaru przechodzi Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe 'Marvel' Anna Borkowska-Szulc, który obejmuje go w posiadanie.

Czy mogę sprawdzić przebieg reklamacji?

Status naprawy sprzętu mogą Państwo sprawdzić kontaktując się z nami.

Jak odebrać sprzęt po naprawie, jeżeli zgubiłem pokwitowanie?

W trakcie odbioru towaru, należy wylegitymować się dokumentem ze zdjęciem, potwierdzającym zgodność danych osobowych z podanymi na karcie zgłoszenia reklamacyjnego

Czy ktoś inny może odebrać mój sprzęt po naprawie?

Do odbioru towaru z serwisu jest upoważniona osoba posiadająca pisemne upoważnienie oraz skan dokumentu ze zdjęciem, potwierdzającym zgodność danych osobowych z podanymi na formularzu reklamacyjnym. Aby ktoś inny mógł odebrać towar bez pokwitowania, należy wcześniej powiadomić nas o tym, wysyłając skan pokwitowania odbioru na adres wunderlichbmw@marvel.com.pl wraz z danymi osoby upoważnionej do odbioru towaru.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl